فارنهایت 11/9
راه رفتن روی خط باریک قرمز

Thursday, November 19, 2009
نبودم
چند وقتی می‌شد که دیر به دیر به روز می‌شدم. به قول بزرگترها گرفتار بودم و به قول خودم شاید حوصله نداشتم. حالا دوباره می‌خواهم زود به زود به روز کنم این وبلاگ قدیمی و رفیق دیرینه‌ام را. چیزی که تقریبا سیر تحولی از روزهای کاری من را هم در خودش به همراه دارد. به هر ترتیب این شروع را با دو تا اتفاق یا دوتا خبر آغاز می‌کنم. اولی اینکه ماهنامه محک به دلایل کاملا فنی و چاپخانه‌ای روی دکه نیامده و از این بابت خیلی عصبانی هستم چون زحمت‌های من کلی آدم دیگر این وسط ضایع شد برای بی‌مسئولیتی یک عده آدم... شماره 4 چاپ شد و صحافی نشده به بایگانی رفت و خاطره شد با اینکه یکی از بهترین شماره‌ها بود و حالا شماره 5 منتظر چاپ شدن است و دنبال یک چاپخانه تا به زودی روی دکه بیاید. نمی‌دانم انگار این هم جزئی از سرنوشت من شده که باید همیشه در شرایط سخت کار کنم. آرزوی یک مجله بدون دغدغه مالی و اینکه به موقع روی دکه بیاید تا مخاطبش را از دست ندهد مدت‌هاست من و خیلی از هم‌قطارانم را به خودش مشغول کرده. فکر می‌کنم توقع زیادی هم نباشد اما... البته خبرهای خوبی در راه است اما چه بودنش باشد برای بعد و قطعی شدن ماجرا. اتفاق دوم هم اینکه در دقیقه 99 به تیم سیروس الوند و سریال «خسته‌دلان» اضافه شدم و قرار شده در نقش مدیر روابط عمومی در کنارشان باشم. فعلا اخبار ما را در این وبلاگ پیگیری کنید تا خبرهای بعدی و نوشته‌های دیگر. www.skhastehdelan.blogspot.com

Labels:

Technorati Profile