فارنهایت 11/9
راه رفتن روی خط باریک قرمز

Thursday, December 28, 2006
یلدا بازی و این جور حرفا
یه چند وقتیه که این موج یلدا بازی بدفرم افتاده توی این فضای مجازی و همه دارن سعی می کنن از کارهایی که کردن و بقیه خبر ندارن یه چیزی بنویسن اما بازم همون حس محافظه کاری احمقانه ای که هممون داریم نذاشته که واقعا اون پنج تا چیزی رو که باید بنویسن، بنویسن. بهرحال خیلی از یلدا بازی ها رو خوندم اما به نظرم توی همشون باز مال حاج آقا ابطحی از همه با مزه تر بود...حالا خودمم افتادم توی دام این یلدا بازی و نباید درگیر اون حس محافظه کاری هم بشم و ...ظ
اولش... آخه تو واقعا فکر می کنی اگه من بگم با کی دوست بودم و باهاش چی کارا کردم این می شه یلدا بازی؟ نه عزیزم من یکی که گولتو نمی خورم اینو بذار کنار از یلدا بازی وگرنه اونوقت مجبور می شم بگم با تو هم دوست بودم ها.ظ
دومش اینه که تو تا حالا یه کاری رو انجام ندادی اما یهو بهت می گن بیا انجام بده و تو از سوابق عدیده خودت در اون کار صحبت می کنی و البته آخرشم خداییش کار خوبی رو از آب درمیاری اما خب بازم دروغ گفتی دیگه! وجدانا چندبار همین قضیه برای خودتم پیش اومده؟ظ
سومش اینکه (...) اینو واقعا اگه می نوشتم دارم می زدی پس ننوشتم.ظ
چهارمش اینکه من همیشه از نگاه کردن به پنجره های روبه روی خونمون لذت می بردم. شایدم برای همین بود که آخرش رفتم خبرنگار شدم تا از کارای خیلیها با خبر بشم. البته این کارو همیشه انجام نمی دادم ها. فقط شبا که آروم بود و ...ط
پنجمش هم من حاضرم بازم با صراحت از چیزای دیگه اینطوری بگم فقط اینکه اگه تو هم یه ذره محافظه کاریتو بذاری کنار و بیایی جلو. منتظرتم. اینم می گم نگی پنجمی رو پیچوند. یکی از بزرگترین تفریحات من اینه که بشینم پای تلویزیون و ساعتا فیلم ببینم. برای همین منظور خیلی بارها شده که امتحان پایان ترمم پیچوندم و به خونه گفتم سخت بوده امتحان ندادم از جلسه اومدم بیرون یا به یکی دیگه گفتم توی جلسه ام.ظ ششمی هم می گم تا یکی اضافه بشه من تازگی ها نمی دونم چرا از تلفنی حرف زدن حالم به هم می خوره. بعدشم حوصله هیچ دختری رو ندارم. نمی دونم شاید مریض شدم؟ کسی هست بتونه منو درمان کنه؟ اگه می تونی حتما خبرم کن!ظ

آخرشه این آدما رو برای یلدا بازی دعوت می کنم به نبرد. آرش خوشخو، منصور ضابطیان، لیلی نیکونظر، هوتن ابوالفتحی و فریدون عموزاده خلیلی. هر چند که می دونم هیچ کدومشون این کارو نمی کنن. حالا می بینیم دیگه. شمام اگه دیدینشون بهشون خبر بدین که من منتظرشونم...ظ
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
salam.khondam...6omish chera onvaght?

Technorati Profile